آخرین اخبار
کد مطلب: 80600
جواناني که دود مي شوند
تاریخ انتشار : 1393/06/15 12:28:56
نمایش : 1699
هفته نامه نگين در شماره جديد خود در مقاله اي با تيتر ˈجواناني که دود مي شوندˈ به موضوع گرايش جوانان به استفاده از قليان پرداخته است.
 به گزارش سلام لردگان، درمطلب هفته نامه نگين چنين عنوان شده است: در صداي قل قل و از پشت فضاي مه آلود و عطر مصنوعي سيب و نعناع، چهره هاي شاد و بشاش جوان هايي که روي تخت ها لم داده اند، پيداست.

اين مطلب مي افزايد: جوان هايي که دست به دست شلنگ قليان را مي چرخاند، آنها که لوطي ترند و بيشتر خراب رفيق، يک سري بيشتر ندارند و به قول خودشان از اين سوسول بازي ها سر در نمي آورند.

در ادامه مطلب ذکر شده: دختر و پسر ندارد، دود قليان هاي چاق شده، فضا را مه آلود کرده و تابلوي بي مصرف روي ديوار ˈقليان کشيدن ممنوع!ˈ را به سخره گرفته است.

هفته نامه نگين در اين مطلب مي افزايد: اينجا شوخي شوخي سلامتي را دود مي کنند و آنها که واردتر و کارکشته ترند دود را حلقه حلقه و مدل دار به هوا مي فرستند تا رفقا حظي ببرند و البته اين شيرين کاري ها نزد دوستان ارج و قرب فراواني دارد.

در ادامه اين مطلب به نقل از ˈکاظم ندافیˈ رئيس مرکز سلامت محيط کار وزارت بهداشت ذکر شده: ايجاد تسهيلات لازم ورزشي و فرهنگي براي جوانان در اوقات فراغت مهمترين راهکارهايي است که مي تواند جايگزيني براي قليان موثر باشد.

در پايان مطلب ذکر شده: امنيت و سلامت دو مساله مهم و وابسته به هم در جامعه هستند، لذا جامعه اي که امنيت در آن وجود نداشته باشد سلامت روح و روان افراد آن جامعه هم تامين نمي شود.
منبع: ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس